DECLARATII DE INTERESE SI AVERE

miercuri, 1 noiembrie 2017

Mananca responsabil 2017-2018

Un nou an, un nou proiect ,,Mănâncă responsabil”!

Comunitatea școlară cândeșteană, bucuroasă de un nou început.
Da, un nou proiect! Am început cu celebrarea Păcii. 21 septembrie este ZiuaMondială a Păcii. În anii trecuți am plantat în curtea școlii câte un mesteacăn. Acum sunt imenși și ne veghează acțiunile.
Anul acesta, am celebrat pacea cu cei mici și am încercat, prin discuțiicu cei mari, să punem egal între pace=responsabilitate pentru mediu și hrană.

Și cum este deja bine cunoscut, la Cândești, toamna începe cu un festival al plăcintelor cu mere.
Copiii și părinții au adus bunătăți pe care le-au expus alături de ale altor mămici, bune gospodine la Târgul deja anual al plăcintelor. O inițiativă a școlii care s-a transformat într-o sărbatoare a comunității și an de an creste. 14 octombrie a fost o zi dulce!

Dar un nou proiect înseamnă organizarea unei noi echipe ! Zis și făcut!
Ne-am consultat și am ales o echipă minunată! Și ne-am pus pe treabă!
Am discutat, am aplicat chestionar, am gandit planul de acțiune finanțată, am făcut proiecții pentru un proiect mai bun.... și multe altele.

Am povestit și despre cum a fost training-ul cu coordonatorii proiectului și întâlnirea acestora din 2017. Momentele de povestit s-au împletit cu cele de întrebări și răspunsuri.

Bucuroși, deci de un nou început și ușor, ușor ne intrăm în ritm!
Prima acțiune majoră va fi vineri, 3 noiembrie, începând cu 10,30, la Școala Cândești.
O acțiune gen ,,cafenea publică” unde lucrăm pe ateliere și povestim despre cum putem realiza o rețea de grădini comunitare, respectând principiul permaculturii.
Prezentăm  rezultatele proiectul de anul trecut, ideile de proiect de anul acesta  și strângem donații la ,,Târgul bunătăților de la bunica”. Savuratul prăjiturilor este partea  DULCE  a activității noastre.

Sperăm să ne bucurăm de prezența părinților, a autorităților, doamnei bibliotecar, a elevilor și profesorilor care împreună formează echipa ,,Mânâncă responsabil, drag cândeștean”

Un proiect reușit, cu schimbări de mentalitate și momente care să ne îmbogățească sufletul și atitudinea, ne dorim!