DECLARATII DE INTERESE SI AVERE

marți, 20 iunie 2017

Grădina mea sănătoasă, de la școală și acasă!





Amenajarea grădinii eco după principiul permaculturii

Elevii din comitetul eco și alți elevi iubitori de mediu ni s-au alăturat de 1 iunie, ziua copilului, să amenajăm grădina școlii. Gândită pe principiul permaculturii, fără sapă, fără pesticide și cu plante care se protejează reciproc, am plantat și reamenajat ,,colțișorul de practică” pentru a învăța să plantăm și să îngrijim legume sănătoase, să  mâncăm responsabil,  adică sănătos, dar când obținem hrana să ne pese de mediu( sol, aer, apă, plante, insecte etc)  
Și sa știți ca nu ne-am oprit doar la legume ....crăițele, gălbenelele și-au găsit locul binemeritat lângă acestea.
Am mai amenajat și înviorat și diferite colțișoare din curtea mică a școlii.Ne plac florile! Am fost foarte harnici!
                                                               Ne pasă și ne place!